Social Icons

Tuesday 27 May 2014

Caratomax untuk mata yang sihat

Salam petang..

Msg yg masuk pada waktu tgh syok buat kerja di ofc.. Berbunyi : 

RM0.00 SHAKLEE: We are pleased to inform that Carotomax (10113) is now available at branch & online. Thank you

Yeayy .. Carotamax is back!! Lama ko hilang.. La ni bru dtg balik.. Nak tau apa keistimewaan supplement Shaklee yg satu ni... Jom kite zasssss... :p



MANFAAT CARATOMAX SHAKLEE

Lebih Selamat Dari Vitamin A
* Vitamin A ditemui pada tahun 1912 dan merupakan vitamin terawal yang ditemui oleh  saintis. Namun begitu, sekiranya diambil secara berlebihan akan menjadi toksik kepada tubuh.
*!Kemudian, hasil penyelidikan saintis mendapati beta- karotena merupakan alternatif kepada vitamin A dan lebih selamat kepada kesihatan.

Mempertingkatkan Penglihatan
* Menghasilkan 'visual ungu' yang mengekalkan tahap penglihatan yang bagus dalam persekitaran yang gelap. 
* Carotamax membantu menyelesaikan masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak (selaput mata)eye bags dan gegelung hitam di bawah mata.
    
Meredakan Penyakit Kulit
* Pengambilan yang konsisten dapat melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque (nyanyuk), kulit kering, dan jerawat. 
* Penggunaan Carotomax pada bahagian luaran boleh merawat pustule (jerawat biasa), scabies(kegatalan pada kulit), dan ulser kulit.

Melindungi Epithelial
* Memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus perut, paru-paru, bronkitis, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

Melawan Kanser dan Oksidasi
* Pengambilan secara konsisten dapat mengukuhkan sistem imun tubuh, melambatkan proses penuaan dan menyekat aktiviti penyebab kanser dan menghalang sel-sel kanser. 
* Carotamax juga dapat mengurangkan risiko kanser terutamanya kanser paru-paru dan payudara. 
* Carotomax dapat mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida dari tubuh.

Menghalang Infeksi
* Meransang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru: batuk, hepatitis, asthma dan selesema.

Menggalakkan Perkembagan Tumbesaran Yang Normal dan Sihat
* Meransang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi dan gusi serta sistem reproduksi yang sihat. 
*Caratomax juga membantu dalam penghasilan sperma yang sihat.

Apa ada dalam carotamax ni??


Antara testimoni pengguna.. 


Nak lagi?? 


Wahh hebat kan... Sumber nye dari Allah juga yang menjadikan bahan asal ni... Shaklee ni medium sahaja utk buat research dan keluarkan supplement setelah melalui proses2 tertentu.. Saya pulak, middle man utk sampaikan nye kpd anda yg memerlukan..

Khidmat nasihat percuma.. Wa/sms 019-2677 100

Edlin Zakaria
Shaklee ID
Wa / sms : 019-2677 100 







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tips Kesihatan Percuma

Untuk sebarang pertanyaan dan khidmat nasihat, hubungi saya (Call, SMS, Whatsapp) di 019-2677100


Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my