Social Icons

Monday 2 December 2013

Supplement utk anak2 saya

OMEGA GUARD terpilih untuk jadik supplement WAJIB untuk anak2 saya..

Semua pasti tahu kebaikan ikan untuk perkembangan otak anak2, samada yg sedang membesar mahupun yg sedang belajar. Dalam proses membesar, dengan keadaan saya yg bekerja dan pemakanan yg tak seimbang (even ayam pun kena cucuk okeyyy, apatah lagi makanan yg kite makan kat kedai2 tu), tidak mudah untuk kite pastikan anak2 mendapat pemakanan berkhasiat utk perkembangan minda dan tubuh mereka..

Sebagai ganti atas kekurangan tersebut, perlu bagi saya membekalkan OMEGA GUARD utk anak2 saya.. Bukan setakat itu saja kebaikan nye, malah ia turut bertindak untuk menguatkan sistem imun dan bagus untuk kesihatan keseluruhan anak2. Makna nye kurang lar nak kena jangkitan demam. Begitu juga utk batuk dan amat disarankan utk pesakit asma kerana OMEGA GUARD bertindak ke atas paru2..

Bulan Disember 2013 ni pulak Shaklee buat promo BELI 6 PERCUMA 1... wahh sungguh JIMAT..

Saya punye promotion pulak, customer yg amik promo di atas, saya REGISTER MEMBERSHIP SHAKLEE secara PERCUMA.. Best tau, dpt jimat RM200 kat situ utk sebotol Omega dan register keahlian yg telah diwaive kan..

-----------------------------------------

KENAPA PERLU DAPATKAN MEMBERSHIP SHAKLEE?


1- ANDA MENDAPAT PENJIMATAN BELIAN DGN HARGA AHLI.


2- DAPAT TOLONG MAK AYAH, ADIK BERADIK DAN SEDARA MARA JUGA KAWAN2 UNTUK BELI DENGAN HARGA AHLI. SECARA TIDAK LANGSUNG ANDA DIKIRA SBG MEMBANTU MEREKA UNTUK KEKAL SIHAT..


3- WALAUPUN ANDA SEKADAR MEMBANTU MEREKA MENDAPATKAN VITAMIN DGN HARGA AHLI, ANDA MASIH DAPAT POINT. POINT TERSEBUT DAPAT DITUKAR KEPADA CASH!!!


4- BELIAN DENGAN CARA YANG MUDAH. ONCE ANDA JADI AHLI, ANDA AKAN DAPAT ID DAN BOLE MASUK KE WEBSITE SHAKLEE PADA BILA2 MASA.. BELIAN AMAT MUDAH, SECARA ONLINE SAHAJA.


5- ANDA AKAN DIMASUKKAN KE DALAM SUPPORT GROUP EKSLUSIF DI FB. SAYA PALING SUKA YG INI LAH, IA YANG PALING BANYAK MEMBANTU SAYA.. TAPI, JANGAN SALAH PILIH GROUP.. RUGI BESAR KALAU SILAP PART NI.. INILAH YANG MEMBEZAKAN AHLI2 SHAKLEE..


Jadik pikir2 buat apa lagi...

Tapi, sekiranya nak campur2 barang pun bole.. Tak semestinya beli Omega Guard ajek..

Pm or wa/msg sya di 019-2677100 utk harga special dan cara utk menjadi ahli..

Sekian.. Wassalam






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tips Kesihatan Percuma

Untuk sebarang pertanyaan dan khidmat nasihat, hubungi saya (Call, SMS, Whatsapp) di 019-2677100


Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my