Social Icons

Tuesday 6 May 2014

Nak kurus.. Nak kurus..

Selalu customer2 saya bertanya "kak, bapa lama bole kurus klo saya amik Shaklee ni?" 

Susah saya nak jawab soklan ni.. Mcm klo kite periksa jugak, ade student yg study giler2, ade tak ok-ok jek dan ade yang x study langsung.. Bile jawap exam mesti la outcome/result nye tak sama, ye tak?

Dari apa yg dpt sya tgk bile sya monitor program slimming customer2 tersayang (bodek sikit), ada antara mereka yg betul2 disiplin.. Kite bg menu apa, bagi tips apa pun, sume depa amalkan.. Tapi ade jugak yg curik2, yg skip2 apa yg kite advise sorg suh depa buat..

Antara senaman ringan yg disarankan utk  mengekalkan kecergasan badan dan meningkatkan metabolisma 

Jadik, pokok nya ANDA. Saya boleh share mcm2 tips, tapi ANDA yg tentukan nak buat ke idak..

Dengan Shaklee anda boleh slim dengan SELAMAT. Semua produk Shaklee ini tidak menyerang organ dalaman manusia dan sangat bagus untuk memastikan kesihatan yang berpanjangan, in shaa Allah.

Shaklee dah berada di pasaran selama 50thn dan ianya SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. 


Shape-Up Set Shaklee (Cinch Set) terdiri daripada:

Cinch Shake Mix
Cinch Energy Tea Mix
Lecithin
Herb-Lax

Jom kite tgk bagaimana Set Shape up Shaklee dpt bantu anda utk slim giteeww.. (Utk makluman Shaklee juga ade Set Slimming- ESP set yg lebih sesuai utk para ibu menyusu dan dlm pantang- in nx post ye)


Cinch Shake Mix

Setiap kali anda minum Cinch Shake Mix, anda akan mendapat 24 gram protein, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Ini penting kerana protein digunakan untuk membina otot dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Makanan yang kaya dengan protein juga boleh menahan kelaparan. Cinch Shake Mix diperkaya dengan Leucine yang berfungsi untuk memelihara otot semasa anda menurunkan berat badan. Cinch Shake Mix terdapat dalam perisa chocolate, vanilla dan cafe latte.

Cinch Energy Tea Mix

Ia memberi anda tenaga semulajadi dan rasa yang selesa. Diperbuat daripada campuran teh eksotik putih, merah dan teh hijau Matcha. Cinch Energy Tea Mix merupakan perangsang dan pembekal tenaga semulajadi dan selamat. Ditambah dengan Taurina, ianya dapat meningkatkan tenaga dan ketahanan badan. Cinch Energy Tea Mix juga merupakan pilhan terbaik untuk menggantikan manisan dan kopi bagi mengekalkan kecergasan tubuh.

Lecithin

Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin,inositol,fosforus dan lemak tak tepu. Fungsi utama Lecithin adalah untuk memecahkan lemak dan kolesterol.  

Herblax
   
Ia mengandungi 9 herba semulajadi: alfalfa leaves,senna leaves,anise seed,blue malva flower,buckhorn bark,licorice root,rhubarb root,fennel seed dan culver's root. Herblax merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh. Selain itu, Herblax juga membantu masalah sembelit dan tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement). 

Kebaikan Shape-Up Set Shaklee:

Badan yang langsing dan rapi
Nampak lebih anggun
Rasa unggul
Rasa lebih bertenaga
Meningkatkan keyakinan diri
Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh

KEEP MUSCLE YOU HAVE
BURN FAT YOU DON'T NEED
LOSE INCHES YOU DON'T WANT


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di: 019-2677 100

Ingin mendapatkan harga ahli? Daftar ahli  dgn bayaran RM65 saja seumur hidup dan anda juga layak mendapat cashback dari belian anda.. 


Edlin Zakaria
Shaklee Independent Distributor






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tips Kesihatan Percuma

Untuk sebarang pertanyaan dan khidmat nasihat, hubungi saya (Call, SMS, Whatsapp) di 019-2677100


Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my