Social Icons

Sunday 22 September 2013

Hebatnye Vivix

Mmg hukum alam, setiap yang muda itu pasti jadik tua.. Tu xboleh nak lawan dah.. Betul! Tapi sebenarnya kite bole memperlahan kan kadar 'aging' tersebut..

Ok, tak percaya tgk ni ye.. Cube anda perhatikan bdk2 6 thn.. Semua nya nampak lebih kurang, tak nampak beza dan nampak serupa dr segi umur.. Betulkan.. Tapi cuba kite tgk kelompok yg dlm umur 50an.. Ade antara mereka nampak lebih muda dan sihat.. Yang nampak mcm 30an lagi pun ade.. Yang tu klo jalan ngan anak dara nya org ingatkan adik-beradik. Wahh terangkat tuhh.. TAPI tak kurang juga yg nampak lebih berusia dari umur sebenar.. Lebih berpenyakit dan kurang sihat. Jalan dengan anak, org tanya "cucu ke?".. Hhehe.. Perumpamaan saje ye.. Jgn marah..

Napa terjadi nye 2 situasi tesebut.. Faktor pemakanan, persekitaran dan genetik memainkan byk peranan.. Sekarang di usia 20-30an mungkin kite blm terasa impact nye lagi.. Tapi jgn tunggu dah terlambat bru nak bertindak. Ade penyelesaian nye.. Apa dia? taraaaa... Pastilah Vivix 



Apakah Vivix?

VIVIX merupakan tonik anti-penuaan yang mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan dengan pantas.

Di samping untuk anti-penuaan, ia mempunyai pelbagai manfaat dan sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, jantung, masalah sendi dan macam-macam lagi.

Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik kepada anda?

 Vivix Melindungi dan membaiki Sel DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

 Vivix Mengawal Genetik dan Seterusnya Membantu Melambatkan Penuaan Sel.
Didalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan.

 Vivix Membantu Meningkatkan Tenaga Dalam Sel
Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitichondria (penjana tenaga dalam tubuh) untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.

 Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan AGE
(Advanced Glycation end Products) yg boleh menyebabkan kerosakan tahap sel yang mengganggu keutuhan sel dan usia kita.

 Kebaikan Vivix yang lain juga ialah menolong membantu , menjaga dan memelihara:-

♥Kesihatan Jantung
♥Kesihatan Otak
♥Meningkatkan Sistem Imun
♥Kesihatan Sendi
♥Perlindungan Antioksidan
♥Peningkatan tenaga pada tahap sellular
♥Kesihatan yang Menyeluruh

Zaman skrg ni dah mudah.. Xperlu suntikan untuk nampak muda.. Dengan 1 sudu vivix sehari, dah cukup untuk supplement anti-aging anda.. Yang hebatnya, beli 2 botol Vivix @ RM760 harga promosi melayakkan anda untuk menjadi ahli Shaklee secara percuma.. Postage pun percuma... Oopss lupa, dpt pulak rebat dlm RM30..Hhaaa byk kan percuma.. Penjimatan berganda uolls..




Edlin Zakaria
Shaklee Independent Distributor
ID No: 953268
edlinz@yahoo.com
+6019-2677100
facebook : The Best from Shaklee








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tips Kesihatan Percuma

Untuk sebarang pertanyaan dan khidmat nasihat, hubungi saya (Call, SMS, Whatsapp) di 019-2677100


Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my