Social Icons

Saturday 21 September 2013

Cantik & Slim dengan ESP

Adakah ANDA merupakan seorang dari golongan di bawah? Jika YA, ESP confirm untuk anda..

* Ingin memiliki kulit cerah berseri
* Ibu2 yg sibuk dan memerlukan tenaga konsisten untuk menguruskan rumahtangga
* Ingin menguruskan badan secara sihat bagi mendapatkan berat badan ideal
* Ibu2 menyusu
* Penghidap kencing manis
* Golongan wanita, lelaki, tua, muda, dah berkawin, masih single dan pelajar yg sedia sihat dan ingin mengekalkan kesihatan dan kekal bertenaga.

Bagaimana fungsi ESP dapat membantu anda?

* Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.

* Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!

* Ibu-ibu yang menyusu anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.

* Pesakit kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

* Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri.

WOwwww sgt kannn...

Tak kira lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah tenaga. Pendek kata, anda, saya, kamu dan dia yang sihat dan ingin kekal sihat. Insha-Allah!

Product yang best, kaya dengan pelbagai khasiat pada harga yang amat rendah..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tips Kesihatan Percuma

Untuk sebarang pertanyaan dan khidmat nasihat, hubungi saya (Call, SMS, Whatsapp) di 019-2677100


Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my