Social Icons

Saturday 21 September 2013

Saya Pilih Shaklee

Assalamualaikum ...

Terdapat terlalu banyak product kesihatan dipasaran skrg ni. Tak kira buatan Malaysia atau dr luat negara, pilihan adalah terlalu banyak. Tapi kenapa dr byk2 product yg ada ni, sya tetap pilih Shaklee? Kenapa Shaklee di hatiku camtu? Ooo byk sebab musabab nye.. Antara nye:-

1- Shaklee merangkumi product kesihatan dan kecantikan sekali gus.. Anda nak sihat, anda amik supplement.. Tapi yg anda dpt dr supplement tu, buat stakat ianya menjadikan anda sihat, tp juga meng'enhanced'kan kecantikan anda..

2- Harga yang berpatutan dengan faedah yg diperolehi. Ianya sbnrnya berbalik kpd no 1 td. Cth nye, anda ambik supplement set - esp, b complex & alfalfa. Set ni bukan sahaja utk tujuan penyusuan, sbg milk booster, tp juga dpt memberikan kesan yg amat baik kpd kulit anda. Ianya juga bgs sbg fungsi detox.. Klo anda jenis kulit bermasalah dgn jerawat, bole cuba set ni dlu. Klo nak detox bdn sblm amik supplemen lain, ini juga set nya.. Ia juga memberi anda tenaga tambahan.

3- Shaklee adalah dari natural sources, bukan sintetik dan selamat bagi penggunaan berpanjangan. Tiada kesan sampingan jika digunakan secara berterusan. Shaklee juga kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

4- Shaklee boleh digunakan tanpa was-was.. Ianya mendapat pengiktirafan HALAL oleh Islamic Service of America (ISA) dan ISA ni pula merupakan badan yg diiktiraf oleh JAKIM..

5- Shaklee terbukti berkesan bagi saya, mereka dan insyaAllah juga anda...

.....…..................................

Dear readers,

Badan kite ni adalah aset paling berharga.. Jaga lah agar ia bole berfungsi dengan baik.. Kalo kereta kena ade service, sama jugak dgn badan kite.. Kena la ade maintance kan.. And good health starts from now..




Edlin Zakaria
Shaklee Independent Distributor
ID No: 953268
edlinz@yahoo.com
+6019-2677100
facebook : The Best from Shaklee




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Tips Kesihatan Percuma

Untuk sebarang pertanyaan dan khidmat nasihat, hubungi saya (Call, SMS, Whatsapp) di 019-2677100


Disclaimer

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Rakan Blog

Dikuasakan oleh Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my